Annonser från BloggPartner

måndag 9 augusti 2010

Angry man

idag trodde jag att den första kunden som jag hade i dag,
ville döda min lite halvt.
han var super arg på mig,
för jag hade dragit 50% på rea priset på allt,
utom 2 märkes tröjor.
på de drog jag 30%

då trodde han att jag gjort fel,
men då förklarade jag trevligt för honom att det ska vara 30% på de,
men om han inte ville ha dem då så kunde jag göra ett återköp,
så han fick pengarna tillbaka.
nä, då säger han:
-jaha visa mig vart det står då! om det står 30 någonstans, annars så ska jag ju ha dem på 50.
då börjar jag ju bli skraj och hoppas för allt i världen att det ska finnas en skylt,
vilket jag vet att det har gjort.
det visade sig att den låg ned.
[vilket fan inte är mitt fel]
vilket tydligen gjorde honom arg med.
men han skulle tydligen ha dem ändå då.

så lyckades han glömma kvittot med och eftersom jag jobbade till stängning så fruktade jag att han skulle komma tillbaka.
men det gjorde han inte som tur var.

efter det gick allt snett kändes det som,
jag vart jätte osäker på allt.
och jag kan säga att mitt huvud snurrade ett tag efter den kunden.
har aldrig varit med om något sådant tidigare även om jag haft arga kunder innan.

ohwell, sådant som händer även om det inte är kul,
nu ska jag nog sova, klockan är 02:06.. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics