Annonser från BloggPartner

torsdag 19 februari 2009

lite skit bara :)







asså jag har tänkt på en grej..
jag har blivit sjuk lätt irriterad,
så fort nån säger nått jag inte håller med om kan jag bli skit arg :S
o sen blir den ledsen o då blir jag ledsen :/.
mitt humör går sjukt mycket upp o ner,
o nu har de vart så rätt länge..
jag gör de ju inte med flit för jag vill ju inte göra mina vänner ledsna..
hoppas jag inte har utsätt allt för många med det bara,
så om jag är sjukt dryg o dum så säg till mig på ett snällt sett (om ni skriker blir jag bara mer arg xD) för då slutar jag :).

men till exempel i går, jag va sjukt trött på morronen sen helt plötsligt fick jag världens energi så jag va tvungen o röra mig hela tiden xD, måste ha vart min underbart bra frukost, nämligen popcorn xD nae men de är lite skumt hur jag kan få energi bara sådär ^^
aja, nu ska jag sluta babbla o hoppa in i duschen, för jag ska träffa jonte johan o johansson sen haha ^^

Puss på det <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics